المراكبي نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خدمات الكمبيوتر المراكبي نت و صناعة الشموع والرسم على الزجاج

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
الرسم على الزجاج في المراكبي نت وتسوق عبر النت معاها وديكور بيتك معانا هنا ادخل بسرعه
تجمع اسطول المراكبي الي موقع المراكبي نت
نقدم اجمل اهداء للموقع المراكبي نت لانه فيه كل جديد من برامج وحوارات مهمة
http://azharitv.net/index رابط الموقع

موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه

كاتب الموضوعرسالة
النمرالاسود
النمر الاسود
النمر الاسود
النمرالاسود

موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه Empty
مُساهمةموضوع: موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه   موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه Icon_minitimeالأربعاء يناير 16, 2008 6:48 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع مضحك جدا بس عجبنى ويارب يعجبكم

هو عن المخطوبين قبل الزواج وبعده

ياعنى لو جينا نشوف حال المخطوبين قبل الزواج حيبقى بالطريقه دى ............

لو اعتبرنا ان احمد خاطب منال فعندما يخرج احمد مع منال لكى يتفسحوا سويا يقول احمد لمنال عندما يمورا على محل ملابس يقولها تعالى يا حبيبتى شوفى الطقم الجديد ده حيبقى عليكى جميل تعرفى يا منال ان المصنع عمله خصيصا علشانك زى مايكون عارف مقاسك فيقوم احمد يشترى لها الطقم ده .
وعندما يركبوا سياره تكون منال طبعا فريح الشباط وفريحها احمد يقولها احمد ايه ده يا حبيبتى دا الشباك مفتوح اقفلهولك علشان متخديش برد اصل انا يا حبى اخاف عليكى من الهوا الطاير و يقوم احمد يقفل الشباك على اساس انه خايف عليها ياعنى والمهم يروح احمد البيت يحلم بلليله دى ويتصل بمنال علشان قال ايه يتطمئن عليها زى العاده يقولها عامله ايه تقوله الحمد الله يا حبيبى يقوم احمد يقولها قوليها تانى اصل انا عاوز اخر كلمه تبقى فى ودنى كلمة حبيبى وصوتك ويقولها وحشتينى فى الشويه الى سيبتك فيهم دول المهم تعدى الايام وبعدين احمد اتجوز منال ...............

ايه بقى الى يحصل بعد سنه مثلا فى الزواج تخليوا معايا كيدا ............
ينزل احمد ومنال علشان كانوا معزومين على العشاء عند حماته المهم احمد ومنال طبعا خلفوا ولد فهما وهم ماشيين رايحين البيت تقول منال لاحمد شايف يا حبيبى الفستان ده انا حاسه ان المصنع صنعه علشانى احمد يقولها هو فين ده انا مش شايفه تقوله اهوه على يمينك فى المحل يقولها هو انا عت بشوف من يوم ماتجوزتك كان يوم اسود يوم ما اتجوزتك المهم يمروا من الموقف ده ويجى موقف اخر احمد ومنال راكبين فى السياره بس برده منال فريح الشباك واحمد راكب فريحها منال تقول لاحمد يا احمد اقفل الشباك اصل مفتوح يقولها ليه هو انتى مش ليكى ايدين اقفليه تقوله يا احمد انا معايا الولد يقولها ياعنى هو انتى ملكيش الا ايد واحده اقفليه بالتانيه فا احمد يرجع من شغله تقابله منال تقوله يا احمد انا موحشتكشى يقولها ليه هو انا مش شايفك الصبح ياعنى خلاص ... تقوله بس يا حبيبى دا فى وقت كتير انت مشوفتنيش فيه ... يقولها وايه ياعنى هو انا ياعنى حشوف القمر ما انا كل يوم بشوفك حتى خلاص حفظت شكلك روحى هاتيلى اكل بدل انتى شبه امك كيدا ............وللاسف معظم الحياه الزوجيه تنتهى بالشكل ده
يارب جنبنا هذا ............... انا عارف ان انا ممكن اكون مبالغ بس ياله مش مشكله

انا مستنى الردود اه علشان اعرف هل الموضوع ده حلو ولااااااااااااااااااااااااااا

موضوع مضحك جدا عن المخطوبين تعالوا شوفوه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-