المراكبي نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خدمات الكمبيوتر المراكبي نت و صناعة الشموع والرسم على الزجاج

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
الرسم على الزجاج في المراكبي نت وتسوق عبر النت معاها وديكور بيتك معانا هنا ادخل بسرعه
تجمع اسطول المراكبي الي موقع المراكبي نت
نقدم اجمل اهداء للموقع المراكبي نت لانه فيه كل جديد من برامج وحوارات مهمة
http://azharitv.net/index رابط الموقع

شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NonoAlking

شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا Empty
مُساهمةموضوع: شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا   شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 2:12 am

انا نفسى اعرف ايه معنى كلمه حب بس لما جيت عرفت اتلسعت لسعه لسه بتوجعنى لغايه دلوقتى
انا عرفت ان الحب هو اتعس حاجه فى الدنيا و عرفت من واحد زميلى ان الحب هو احلى حاجه فى الدنيا طيب ازاااااااااااااااااااااااااااى ه ده السوال الى سالته ليه
قالى ان الحب ليكون سبب حزنك ليكون سبب فرحك Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ان الحب يكون سبب فرحك عندما يكون الحب من طرفان يكون انتوا الاتنين بتحبوا بعض و مستعدين تضحوا باى حاجه فى سبيل حبكوا ده و ساعتها تحس ان الحب هو احلى و امتع حاجه فى الدنيا
اما لما يكون اتعس حاجه فى الدنيا يا ويلك و سواد ليلك انت و الى حوليك Crying or Very sad Crying or Very sad
و انا واحد من الناس ديه الواحد لما عرف معنى الحب للاسف طلع الحب من طرف واحد و لما يكون الحب من طرف واحد بيبقى نفسك تعمل اى حاجه علشان الطرف التانى يحس بيك بس هو مش بيحس هو من الاخر منفضلك و مديك الطرشه مهما عملت بس انت بتعمل الى عليك و مهما حاولت تنسنى مش بتنسى لو عملت قرد حتى No
وانا دلوقتى نفسى انسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسى بس مش عارف علشان كده انا اتكلمت معاكوا نفسى حد يشوفلى حل انا شغال 24 ساعه علشان انسى و بردو مفيش و انا مش بكدب و الله فى ناس عرفانى فى المنتدى و عارفين بتعب اد ايه و بردو مش بنسى
انا و الله العظيم شكلى هنتحر و اريح نفسى من الحب و قرفه علشان انا بقيت اهبل بحبها Mad Mad Mad Mad Mad Mad و هنتحر علشان اريح الى حوليا علشان تعبنين معايا
شوفولى حل بسرعههههههههههه Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
النمرالاسود
النمر الاسود
النمر الاسود
النمرالاسود

مُساهمةموضوع: رد: شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا   شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 8:53 pm

اسئلى قلبك
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا   شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 9:17 pm

الحب مش موجود يا اسلام في الزمن ده كله كدب بلاش تفتح قلبك له وتنجرح علشان ناس مش قدرت قلبك
https://elmarakbynet.ahlamontada.com

شوفولى حل بسرعه بدل منتحر كل المشرفين و الاعضاء يخشوا هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-